ــــــــــــــــــرسانه جمعی وبلاگ نویسان دانش آموز استان فارس

به نام خدا
دوستان عزیزم سلام
این وبلاگ رو راه انداختیم برای دوستی
برای اتحاد
برای انتقال تجربیات و
برای کمک به رشد همدیگه
خلاصه بگم اینجا پاتوق
وبلاگ نویسان جوان و بسیجی استان فارس هست
به جمع ما خوش اومدید.
پیوندها
آخرین نظرات
عبدالله نورزاد در جلسه مشترک بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش جهرم:
به کار بسیج اعتقاد قلبی دارم و معتقدم بسیج می تواند سدی باشد در مقابله با ناهنجاریها
سرهنگ محمد صادق شادمند به اتفاق فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و هیأت همراه با معاونت جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت و از زحمات سالهای گذشته چنگیز آزادیخواه و... قدردانی نمود.
0
0

   سرهنگ محمد صادق شادمند به اتفاق فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و هیأت همراه با معاونت جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت و از زحمات سالهای گذشته چنگیز آزادیخواه، ریاست پیشین، در راستای همکاری سازنده با شجره طیبه بسیج و همچنین تلاشهای شبانه روزی و بی شائبه وی در آن اداره، قدردانی نمود.

 

فرمانده سپاه جهرم با بیان اهمیت آموزش وپرورش و زیر ساخت قرار گرفتن آن وزارتخانه، توجه به مسائل دینی و تربیتی در جهت کسب علم و دانش، ثمره آن را دوری از فرهنگ بیگانگان و خودکفایی در تمام زمینه های داخلی دانست.

موفقیت اشخاص در پستها و موقعیتهای مختلف موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ شادمند با تاکید بر این مساله که تمام مسئولینی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت میکنند از نظر بسیج محترمند گفت: خط قرمز بسیج و سپاه ولایت است. وی افزود: سیاست بسیج در راستای موفقیت نظام در تمام عرصه هاست و موفقیت اشخاص در پستها و موقعیتهای مختلف موفقیت نظام جمهوری اسلامی است. رضایتمندی مردم از عملکرد نهادها و وزارتخانه ها یک اولویت است. آرزوی توفیق روز افزون شما و مجموعه آموزش و پرورش را در شهردارالمومنین جهرم با آن پیشینه درخشان اعتقادی، دینی و مذهبی داریم.

بسیج می تواند سدی در مقابله با ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی باشد.

عبدالله نورزاد ریاست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم نیز ضمن خیر مقدم به فرمانده سپاه و هیأت همراه بیان داشت: اعتقاد قلبی به کار بسیج دارم و معتقدم بسیج می تواند سدی باشد در مقابله با ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی که امروزه در سطح اجتماع شاهد و ناظر آن هستیم.

رئیس آموزش و پرورش جهرم با تاکید بر توسعه بسیج در همه مقاطع تحصیلی، کیفیت بخشی در همه مراحل را از اولویتهای کاری خود برشمرد و دوری از پرتگاههای شیطانی در جامعه امروزی را چنگ زدن به ریسمان الهی و گرویدن به شجره طیبه بسیج عنوان نمود. وی افزود: طبق تجربیاتی که سالیان گذشته در آموزش و پرورش داشته ام، با چشم خویش شاهد تأثیرات خوب و برکات ارزنده حضور بسیج در مدرسه و بر نهاد خانواده، در باب تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان بوده ام.

دو دسته از انسانها برای همیشه جاویدند ابتدا شهداء و سپس علماء ربانی

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، انتصاب عبدالله نورزاد را به ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم تبریک گفته و بیان نمود: طبق آیات و روایات دو دسته از انسانها هستند که برای همیشه زنده و جاویدند: ابتدا شهدا که طبق فرموده قرآن کریم خداوند متذکر می شود: « ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم یرزقون ». اینان جان خاکی و مادی خود را در راه خدا دادند و جان معنوی گرفتند و تا عالم باقی است یاد شهداء نیز زنده است و شاهد مثال این قضیه هم برگزاری یادواره های پرشور و با عظمت شهداء، توسط آحاد مردم پس از گذشت سالها از شهادتشان است در صورتی که برای یک شخص متمول و پولدار شاید تا دو سال مجلس بزرگداشت توسط خانواده اش برگزار شود.

حجه الاسلام قهرمانی گروه دوم را علماء و دانشمندان بر شمرد که طبق روایات « العلماء باقون ما بقی الدهر » زیبایی دین اسلام در اینجاست که ابتدای شروع آن با تحریک و تحریص در یادگیری علم، خواندن و نوشتن شروع میشود « اقراء باسمک الذی خلق» « الرحمن علم القرآن» و نمونه آیات دیگی که در قرآن کریم آمده است.

وی با تاکید بر ماندگاری علم همراه با تقوا ، علمای ماندگار را علمای ربانی و کسانی که در جهت رضایت خداوند و خدمت به مردم تولید علم نموده اند معرفی کرد.و با قرائت حدیثی از امام صادق علیه السلام بدین مضمون « دوست دارم شیعیانم را با ضرب شلاق به کسب علم و دانش و فراگیری حلال و حرام سوق دهم » اهمیت این فرا گیری علم و دانش و طی نمودن راه سعادتمندی از دیدگاه ائمه اطهار علیهم السلام را خاطرنشان کرد.

سازمان بسیج دانش آموزی فارس(http://www.fars.beest.ir/)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
محمد دهقان

نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ سرباز جنگ نرم
سلام علیکم
دعای حضرت مهدی(عج) برای مقام معظم رهبری در عرفات + فایل صوتی

http://zohour-news.blog.ir

ان شاءالله که از نظراتتان استفاده کنیم

جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی