ــــــــــــــــــرسانه جمعی وبلاگ نویسان دانش آموز استان فارس

به نام خدا
دوستان عزیزم سلام
این وبلاگ رو راه انداختیم برای دوستی
برای اتحاد
برای انتقال تجربیات و
برای کمک به رشد همدیگه
خلاصه بگم اینجا پاتوق
وبلاگ نویسان جوان و بسیجی استان فارس هست
به جمع ما خوش اومدید.
پیوندها
آخرین نظرات

سلام  پیشنهادمیکنم نوشته ی زیر رو بخونید و اگر دوست داشتید نظراتتون رو بهم اعلام کنید.

البته این متن فقط عقیده ی منه و قصد تحمیل کردنش روبه هیچکس  ندارم ولی  توقع دارم حداقل۱دقیقه به حرفام فکرکنید.

من تو یه شهر کوچیک مذهبی با جمعیتی حدود۶۰۰۰نفر زندگی میکنم.اینجا اکثر مردم هم رو میشناسن و تقریبا همه خانومها و دختر خانومها چادری ان.مدتی که بعضی خانومها با مانتو بیرون میان.من این موضوع رو بین همکلاسیهام مطرح کردم و خواستم نظرشونو بگن که چرا خانوما دارن چادراشونو بر میدارن.با کمال تعجب شنیدم که میگفتن خدا خیرشون بده شاید اینطوری این موضوع عادی شد و ماهم تونستیم چادرامونو بر داریم.تازه اونموقع بود که فهمیدم اکثر دخترا به چادرشون اعتقادی ندارن و فقط بخاطر حرف مردمه که چادر سر میکنن.خوب که روی این موضوع تمرکز کردم به نتایج جالبی رسیدم.قبول دارید که یکی از موثر ترین راههای القای یک فرهنگ در افکار مردم برنامه های صدا وسیماست،خب حالا یه کم به برنامه های این رسانه ی ملی فکر کنیدمتوجه خواهید شد که اکثر مجری های موفق مانتویی هستند،توی فیلمها همیشه در خانواده هایی که دچار فقر فرهنگی و فقر مادی هستند خانومها چادری اند و همیشه خانومهای تحصیلکرده و با سواد و ثروتمند مانتویی.خب به تدریج ذهن ما پر خواهد شد از این افکار و چادر برای ما میشه نشونه ی فقر و بی فرهنگی و بیسوادی و مانتو نشانه ی باسوادی وبا فرهنگی و ثروت.حال چه توقعی داریم که بین انتخاب چادر و مانتو خانمهای ما چادر را یرگزینند.البته من فقط به یکی از علل مانتویی شدن خانومها پرداختم انشاالله با کمک شما در آینده در این باره بیشتر بحث خاهیم کرد.

منتظرنظرات خوب شما عزیزان هستم.

                                                                                                نویسنده:منتظرالمهدی

برگرفته شده از پیشگامان حجاب(http://pishgamanehejab.blogfa.com)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
محمد دهقان

نظرات  (۱)

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۷ منتظرالمهدی
سلام چرا این بروز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بدلیل یسری مشکلات یمدت نتونستیم سایت رو بروز کنیم ولی انشالله تو سال جدید دوباره مثه اولش میکنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی